FAQ

Bestellen

  • ​Ik heb een order succesvol geplaatst, maar geen bevestigings e-mail gekregen?

Wanneer dit het geval is kunt u ons mailen en zorgen wij dat u een nieuwe bevestigings e-mail ontvangt.

 

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

​Wanneer u uw bestelling wilt annuleren kan u ons een e-mail sturen en word de bestelling geannuleerd. Uw geld wordt zo snel mogelijk weer terug overgemaakt naar u.

 

​Verzending en levering

  • Wat is de levertijd op mijn product?

Wij hanteren een levertijd van 5 werkdagen, om telleurstellingen te voorkomen. Meestal zal u uw product eerder in huis hebben.

 

  • Via welke bezorgdienst wordt mijn pakket bezorgt?

​De bezorging van uw pakket zal via MyParcel en PostNL verlopen.

 

  • Ik heb de verkeerde producten ontvangen, wat nu?

Het kan ooit voorvallen dat we een product met de verkeerde maat of kleur naar u opsturen. In dat geval kunt u ons het best contacteren via de een e-mail. Daarna kan u de producten retour sturen en zijn de retourkosten voor onze rekening. Verder krijgt u daarna natuurlijk meteen de juiste producten naar u opgestuurd.

 

Heeft u nog andere vragen of zijn er zaken niet duidelijk mail naar het onderstaande e-mail adres. Wij helpen u graag!

​wh-workhard@hotmail.com

 

 

 

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2017 - 2021 Work Hard | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel